Newsy rynkowe

Produkty Klasztorne: Strategia uwzględnia finansowanie rozwoju obligacjami

Opublikowano: 11 września 2014 o 07:42

Spółka Produkty Klasztorne chce finansować realizację swojej strategii rozwoju w segmencie produktów spożywczych premium m.in. poprzez emisję obligacji. Wcześniej akcjonariusze spółki zgodę na emitowanie obligacji w jednej lub kilku seriach o łącznej wartości nominalnej do 1,5 mln zł. Papiery miałyby docelowo trafić do obrotu na Catalyst.

Ostatnio spółka podpisała znaczącą umowę dystrybucyjną z firmą Żabka Polska, obejmującą sprzedaż swoich produktów w sieci handlowej FreshMarket.

- Rozpoczęcie współpracy z Żabką jest dla nas istotnym krokiem w dalszym rozwoju i pozwala nam na realizowanie ambitnej strategii związanej z budowaniem wiodącej polskiej marki działającej na rynku zdrowej żywności i żywności ‘premium’. Dotarcie z naszymi produktami do klientów sieci FreshMarket i Żabka pozwoli nam na znaczące zwiększenie skali działalności co powinno być już widoczne w wynikach IV kwartału” – powiedział prezes Produktów Klasztornych Marek Nowicki.

Sieć supermarketów wprowadzi do swojej oferty kilkadziesiąt tradycyjnych produktów spółki w tym m.in. nabiał, wędliny, konfitury i piwo marki Mnich.