Newsy rynkowe

CDRL: Komisja pozwoliła spółce na ofertę publiczną akcji

Opublikowano: 25 września 2014 o 07:41

Notowany na Catalyst właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo – spółka CDRL – szykuje się do oferty publicznej o debiutu na warszawskiej giełdzie.

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) zatwierdziła prospekt emisyjny CDRL. Pozyskane z emisji środki mają być przeznaczone m.in. na rozwój sieci sprzedaży.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii.

Na koniec 2013 r. spółka miała 342 sklepów wobec 294 rok wcześniej oraz 234 w 2011 roku. Od 2010 r. CDRL oferuje swoje produkty również w sklepie internetowym, który systematycznie jest rozwijany.

W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 roku.